pozycjonowanie z google

Historia e-marketingu i internetu

Początki internetu oraz e-marketingu są ściśle ze sobą powiązane, dlatego że bez internetu e-marketing byłby niemożliwy.
Promowanie stron internetowych zaczęło się wraz z rozwojem wyszukiwarek internetowych.
Podczas początków internetu pozycjonowanie i e-marketing było znacznie łatwiejsze niż obecnie.

To dlatego, że używane kody oraz algorytmy były prostsze w porównaniu ze sposobami używanymi przez wyszukiwarki dzisiaj.

Algorytm odpowiadający za prezentowanie wyników na odpowiednich pozycjach analizuje nawet kilkaset aspektów strony i system ten ulega nieustannym modyfikacjom. Sam termin ?pozycjonowanie? pojawił się w użyciu w około 2002 roku, przedtem do określenia tego typu działań mających wpływ na wyniki wyszukiwania nazywano z angielskiego ?web positioning?.

Outbound Marketing (ang

pozycjonowanie z google
Outbound Marketing (ang.
outbound ? ?wychodzący?) ? to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję.
W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing

Marketing internetowy na Facebooku

W 2017 roku liczba użytkowników Facebooka sięgnęła 2 miliardów.

Oznacza to prawdziwy raj dla działań e-marketingowych, dlatego, że liczba logujących się każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca.

Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób ? niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanpejdże, inni za to płacą Facebookowi za wyświetlanie reklam.

Ponadto często reklamy, które widujemy na Facebooku są specjalnie dobrane dla odbiorcy na podstawie jego historii wyszukiwania.

Przykładowo jeśli szukaliśmy jakiś stoków narciarskich, jest to wielce prawdopodobne, że wyświetlane reklamy będą zahaczały o tematykę narciarstwa właśnie.

.

Widok do druku:

pozycjonowanie z google

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: