Bez dobrej reklamy nikt nie dowie się o usługach danej firmy prze co nie będzie ona miała klientów.
Niestety reklama jest dość droga, nawet podstawowa kampania reklamowa potrafi przekroczyć budżet nie jednej małej i średniej firmy.
Duże reklamy na budynkach nigdy nie były tanie, a teraz są nawet jeszcze droższe.Zakładając, że chyba każdy widział billboard, ulotki i szyldy to mniej więcej ma pojęcie czym jest reklam out-door.
Do tych reklam można zaliczyć na prawdę wiele rzeczy, które wystawia się na widok publiczny. Jedną z takich reklam jest przyczepa reklamowa, która stoi na parkingu lub po prostu jeździ przyczepiona do samochodu.
To też nie jest pewnie jakiś rzadki widok, ale w porównaniu do reklamy statycznej takie mobilne reklamy to dalej margines w reklamie zewnętrznej.
Świadomość marki - miernik znajomości marki.Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych.Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang.
Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki.