etykiety samoprzylepne

Małe nakłady i ich wysoka cena.

Z czego wynika?Większość drukami nie realizuje zamówień niestandardowych w niskim nakładzie.

Niektórzy mogą się dziwić, przecież jak można odmówić wykonania zlecenia? Jednak jeżeli zagłębimy się w sam proces powstawania druku to staje się to jasne, że dla 10 kartek ustawianie całej drukarni, wałków, papieru i tuszu zwyczajnie się nie opłaca.

Każda drukarnia przy większych zamówieniach ma coraz niższą cenę za kartkę/stronę, wynika to właśnie z faktu długotrwałego i skomplikowanego procesu przygotowania całej maszynerii, która wygląda tak samo dla każdego zamówienia.

Na szczęście to ustawianie nie tyczy się każdego rodzaju druku, bo druk cyfrowy pozwala na druk prosto z pliku bez konieczności tak skomplikowanych przygotowań.

Firmowe druki reklamowe

Materiały reklamowe powstają w drukarniach na zlecenie podmiotów gospodarczych lub indywidualnych. Drukuje się przeróżne materiały począwszy od małych ulotek, wizytówek, czy naklejek reklamowych aż po billboardy, które drukuje się w częściach i składa razem przy zakładaniu. Reklama drukowana jest wykorzystywana przez praktycznie każdą firmę niezależnie od branży, jednak z firmy na firmę w różnym zakresie.
Niektóre firmy zlecają druk jedynie ulotek i wizytówek, gdzie inne drukują ogromne nakłady billboardów.

Naklejki reklamowe - Wikipedia

etykiety samoprzylepne
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka.
Dodane: 06-05-2017 03:15

Tagi: etykiety naklejki druk poligrafia dtp etykieta

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne