Firmy typu umożliwiają prowadzenie badań i rozmów telefonicznych opierając się o indywidualne programy do statystyki.

To doskonała możliwość dla mniejszych biznesów, szukających firm zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.

O badaniach marketingowych w encyklopedii

studio badań cati studio badań cati
Badania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych. Pojęcie badań marketingowych jest szersze niż pojęcie badania rynku, a to ostatnie jest ogólniejsze od pojęcia analiza rynku. Umożliwiają one zmniejszenie ryzyka podjęcia błędnych decyzji, a także zdobycia informacji uzupełniających o szansach na sukces oraz umożliwiają uzyskanie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta, tak by oferta firmy mogła te potrzeby i życzenia zaspokoić. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_marketingowe

Kwestia dobrego skryptu rozmowy

Badania telefoniczne odbywają się w oparciu o przygotowany przez specjalistów skrypt rozmowy, a konsultanci, czy też ankieterzy, muszą prowadzić rozmowę zgodnie z nim. Skrypt przeznaczony na badanie marketingowe musi zawierać serię pytań, na które ankietowani będą odpowiadali, a na podstawie ich odpowiedzi będzie można zebrać konkretne dane. Sami pewnie nie raz mieliśmy kontakt z ankieterami, którzy dzwonili do ans prosząc o kilka minut naszego czasu.

Jest to zdecydowanie mniej nachalna forma przeprowadzania badań niż powiedzmy spam w skrzynce mailowej z prośbą o wypełnienie ankiety.

Badania telefoniczne cati w praktyce

Podstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów.
Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy.

Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące oceny jakości ich pracy.

Zleceniodawcami badań wykonywanych przez cati są np.
przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw oraz dyrektorzy sklepów i placówek edukacyjnych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest ich praca.

Studio badań telefonicznych cati przyjmuje również zlecenia na badania społeczne przeprowadzane np.

przed wyborami..

Widok do druku:

studio badań cati